Heeft u alle informatie doorgenomen en bent u van mening dat u een claim wilt indienen, klik dan op Clix claimen om uw claim in te dienen. De claim kunt u uitsluitend via de EuroClix website indienen. Claims die via email worden gestuurd, kan EuroClix niet in behandeling nemen.
Binnen 2 weken (vanaf het moment dat een claim is ingediend) wordt uw claim in behandeling genomen. De status wijzigt dan van "nog niet gestart" in een andere nieuwe status (bijvoorbeeld "klaar om te sturen"). De Clix van de transactie waar u een claim over hebt ingediend, verandert verder niet.
De claim dient binnen 120 dagen te zijn afgehandeld. We proberen het sneller te doen, maar vaak is EuroClix afhankelijk van de reactiesnelheid van de partner. Gedurende deze periode zal de claim status wijzigen. Uiteindelijk zal de claim worden toegewezen of afgewezen. Dat betekent dat Clix van de transactie met betrekking tot uw claim in het saldo-overzicht op beschikbaar of vervallen worden gezet. Of dat er meer Clix op beschikbaar worden gezet dan oorspronkelijk aangegeven.