Ik heb een vraag

Veel gestelde vragen voor "Clix status"

Wanneer u aan een actie deelneemt zullen de Clix (punten) in uw saldo-overzicht worden geplaatst. De snelheid waarmee dat gebeurt, verschilt per aanbieder. Soms binnen een dag, maar soms ook kan het wel drie maanden duren. Deze periode is sterk afhankelijk van de snelheid waarmee aanbieders transacties keuren.
Wanneer u aan een actie deelneemt, worden de Clix bijgeschreven in uw saldo-overzicht nadat de aanbieder de transactie heeft goedgekeurd. Als u de transactie er nog niet bij ziet staan, dan moet u nog even geduld hebben.

Zodra u inlogt op de EuroClix website en in het menu naar saldo-overzicht gaat, ziet u uw saldo-overzicht van één maand weergegeven. U kunt aan de hand van de dropdown-menu’s de gewenste weergave aanpassen. Zo kunt u beter controleren of de transactie erbij staat.

Indien u aan een actie heeft deelgenomen worden de Clix (punten) uiterlijk binnen drie maanden omgezet in beschikbare Clix (punten). Deze periode hebben sommige aanbieders nodig om transacties te keuren.
Wanneer u aan een actie deelneemt zullen de Clix (punten) in eerste instantie als gereserveerd in uw claim-overzicht worden geplaatst. Deze Clix (punten) worden toegekend en zichtbaar in uw saldo overzicht wanneer u inderdaad aan de desbetreffende actie hebt deelgenomen. Deze toegekende Clix zijn beschikbare Clix en kunnen uiteindelijk worden ingewisseld.
U kunt uw saldo raadplegen door in te loggen op de EuroClix website en vervolgens in het menu op "Saldo-overzicht" te klikken.

De standaardweergave van het saldo-overzicht laat alle Clix van de afgelopen maand zien, deze weergave kunt u aanpassen door de gewenste opties te selecteren in de dropdown-menu’s.

Bekijk direct uw saldo-overzicht.
Kies hieronder de categorie waarin uw vraag valt:
Staat uw vraag er niet bij?

Heeft u na het bekijken van onze FAQ nog een vraag, dan kunt u natuurlijk contact met ons opnemen.