Ik heb een vraag

Veel gestelde vragen voor "Clix transacties"

Wanneer u aan een actie deelneemt zullen de Clix (punten) pas getoond worden in het saldo-overzicht zodra de aanbieder de transactie heeft geregistreerd en goedgekeurd. De snelheid waarmee Clix worden toegekend verschilt per aanbieder en wordt getoond rechtsboven op elke aanbieder pagina.
Wanneer u aan een actie deelneemt, zullen de Clix pas in uw saldo-overzicht verschijnen op het moment dat de transactie door de aanbieder is geregistreerd en goedgekeurd.

Zodra u inlogt op uw persoonlijke pagina en in het menu naar saldo-overzicht gaat, ziet u uw saldo-overzicht van 1 maand weergegeven. U kunt aan de hand van de filtermogelijkheden de gewenste weergave aanpassen. Zo is het mogelijk om de filteren naar aanbieder, type of periode.

Indien u aan een actie heeft deelgenomen worden de Clix (punten) binnen 3 maanden bijgeschreven op uw saldo.
Soms kan er ogenschijnlijk een verkeerde waarde in uw saldo-overzicht staan. Er zijn verschillende redenen hiervoor. Zo rekenen sommige aanbieders met een transactiebedrag exclusief BTW. Of met/zonder afleveringskosten. Ook kunnen de Clix vergoedingen van tijd tot tijd fluctueren omdat aanbieders deze beloningen tijdelijk of blijvend wijzigen. EuroClix probeert zo goed mogelijk de juiste waardes te tonen, maar we kunnen geen garanties geven dat het altijd in 100% van de gevallen klopt. Tevens kunnen we de verschillen niet altijd compenseren, tenzij er een redelijk argument is om het wel te doen.
De termijn waarbinnen Clix worden bijgeschreven op uw saldo varieert van aanbieder tot aanbieder. Voor sommige aanbieders duurt het slechts enkele uren voordat de transactie wordt teruggekoppeld. Per aanbieder houdt EuroClix de terugkoppelsnelheid bij. Deze statistieken worden continue bijgehouden en berekend op basis van de online transacties die worden verwerkt.

Alle Clix transacties dienen uiterlijk binnen 90 dagen te worden afgehandeld.
Het proces waarmee uw transactie wordt gemeten en bijgehouden is vrij complex. Het kan dan nog wel eens verkeerd gaan. EuroClix koppelt terug hoe nauwkeurig aanbieders de transacties van leden meten. In het geval dat uw transactie niet correct wordt gemeten, zal de partner EuroClix niet betalen en kunnen we u ook geen Clix geven. EuroClix confronteert haar aanbieders als transacties niet correct worden gemeten en EuroClix leden kunnen daarover een claim indienen.
U kunt er met een aantal simpele maatregelen voor zorgen dat het proces van meten beter verloopt.

Het is raadzaam om uw browser zo in te stellen dat deze cookies, javascript, pop-ups en images van derden accepteert. De volgende stappen zou u moeten uitvoeren:

Zorg ervoor dat uw computer cookies toelaat. Als u websites bezoekt met links naar partners, kunt u conflicterende cookies hebben. Daardoor kan het voorkomen dat de transactie niet aan EuroClix maar aan een andere website wordt toegekend door de partner. U kunt dit voorkomen door uw internet cookies en tijdelijke internet bestanden te verwijderen.

Schakel pop-up blokkeringen uit. Sommige van deze blokkeren de cookies van de EuroClix partners. Tevens, zorg ervoor dat javascript is toegestaan, omdat javascript vereist is door een aantal EuroClix partners.

Als u Internet Explorer gebruikt, zorg ervoor dat het beveiligingsniveau op normaal of lager staat.

Firewalls kunnen soms ook problemen geven met cookie plaatsingen.

Tip: Maak geen gebruik van kortingcodes van andere aanbieders dan EuroClix. Het gebruik van kortingcodes die niet van de EuroClix afkomstig zijn, kan ertoe leiden dat de vergoeding van uw transactie door een partner wordt geweigerd.

Als u bovenstaande informatie hebt gelezen en u vindt dat u recht op Clix (punten), dan kunt u een claim indienen bij EuroClix. Ga dan naar de sectie "Clix claimen". EuroClix kan geen garanties geven dat uw claim wordt toegewezen. We zullen wel onze uiterste best doen om uw claim toegewezen te krijgen bij onze partners. EuroClix accepteert alleen claims waarvan de transactie in de laatste 120 dagen heeft plaatsgevonden. Deze transacties vindt u terug in het claim-overzicht.
Kies hieronder de categorie waarin uw vraag valt:
Staat uw vraag er niet bij?

Heeft u na het bekijken van onze FAQ nog een vraag, dan kunt u natuurlijk contact met ons opnemen.