Ik heb een vraag

Veel gestelde vragen voor "Email"

Via deze link kunt u aangeven in welke periode u geen mail wilt ontvangen.
Er zijn een aantal mogelijkheden die ervoor kunnen zorgen dat de links in de email niet werken.

U maakt gebruik van een popup-blocker:
Een popup-blocker kan er voor zorgen dat de pagina die u middels de email van EuroClix probeert te openen geblokkeerd wordt. Om dit probleem op te lossen kunt u tijdelijk uw popup-blocker deactiveren. Wanneer u niet op de hoogte bent hoe u uw popup-blocker tijdelijk kunt deactiveren, adviseren we u de documentatie van het programma na te lezen of contact op te nemen met de makers van het programma.

U maakt gebruik van Internet Explorer (als standaard browser):
Het kan voorkomen dat de koppeling met Internet Explorer is beschadigd waardoor er na het klikken op een link geen nieuw scherm geopend wordt. Om dit probleem op te lossen adviseren we u de oplossing die op de website van Microsoft staat op te volgen: http://support.microsoft.com/kb/281679/nl.
Wanneer u gebruik maakt van Microsoft Outlook is het inderdaad mogelijk dat de afbeeldingen niet standaard worden weergegeven. Om dit probleem op te lossen adviseren we u de oplossing die op de website van Microsoft staat op te volgen. Klik hier.
Er zijn een aantal mogelijkheden die er voor kunnen zorgen dat de links in de email niet werken.

U maakt gebruik van een popup-blocker:
Een popup-blocker kan er voor zorgen dat de pagina die u middels de email van EuroClix probeert te openen blokkeert. Om dit probleem op te lossen kunt u tijdelijk uw popup-blocker deactiveren. Wanneer u niet op de hoogte bent hoe u uw popup-blocker tijdelijk kunt deactiveren adviseren we u de documentatie van het programma na te lezen of contact op te nemen met de makers van het programma.

U maakt gebruik van Internet Explorer (als standaard browser):
Het kan voorkomen dat de koppeling met Internet Explorer is beschadigd waardoor er na het klikken op een link geen nieuw scherm geopend wordt. Om dit probleem op te lossen adviseren we u de oplossing die op de website van Microsoft staat op te volgen: http://support.microsoft.com/kb/281679/nl.
Het feit dat uw vrienden, familie en/of kennissen meer mail ontvangen dan u, kan voortkomen uit het feit dat er een selectie is gemaakt op basis van interesses. Ook maakt EuroClix in samenwerking met de adverteerders gebruik van andere selectiecriteria voor de doelgroepbepaling en selectie. De demografische gegevens leeftijd, geslacht, woonplaats enz. zijn hier voorbeelden van. Het kan dus zo zijn dat uw vrienden, familie en kennissen vaker binnen een doelgroep vallen dan u.
Het is via EuroClix mogelijk om deel te nemen aan onderzoeken waarvoor u Clix (punten) kunt ontvangen. Het kan voorkomen dat u geruime tijd geen uitnodigingen ontvangt voor onderzoeken. Dit heeft als oorzaak dat het onderzoeksbureau graag zo specifiek mogelijk leden wil uitnodigen voor onderzoeken. Aan de hand van de gegevens die wij van onze leden hebben zullen wij leden gaan selecteren die een uitnodiging ontvangen voor de deelname aan een onderzoek. Wanneer u niet binnen de selectiecriteria van het onderzoek valt zult u helaas geen uitnodiging ontvangen. Uiteraard streeft EuroClix ernaar om het aantal aangeboden vragenlijsten uit te breiden zodat er voor iedereen iets bij zit.
Dit probleem kan 2 oorzaken hebben:
1.) U bent ingelogd onder een andere gebruiker, wellicht deelt u uw computer met nog een EuroClix lid.
2.) U krijgt een verouderd saldo-overzicht te zien doordat de saldo pagina van EuroClix staat opgeslagen op uw computer.

In beide gevallen kunt u het probleem op de volgende manier oplossen.

Wanneer u gebruik maakt van Internet Explorer:
Ga naar Extra -> Internet Opties -> Klik op het tabblad Algemeen -> Klik op Cookies verwijderen -> Klik op OK -> Klik dan op de knop Bestanden verwijderen -> Klik op OK

Wanneer u gebruik maakt van Firefox:
Ga naar Extra -> Opties -> Klik aan de linkerkant op de knop Privacy -> Klik op de knop Wissen naast Cookies -> Klik op de knop Wissen naast Buffer
Het aantal email dat u ontvangt is afhankelijk van een aantal zaken:
  • De adverteerder
  • De gegevens die EuroClix over u heeft
  • De doelgroep die de adverteerder wil aanspreken

De adverteerder kan bepalen wanneer hij een bepaalde actie wil houden. Aan de hand van de gegevens die EuroClix over u heeft kunnen we u uitnodigingen voor onderzoeken en/of aanbiedingen toesturen. Wanneer u in een voor de adverteerder populaire doelgroep valt zult u meer email ontvangen dan wanneer u niet in de doelgroep valt, de doelgroep is voor elke actie of onderzoek anders.

Gemiddeld zult u ongeveer tussen de 3 en 5 emails per week ontvangen, maar zoals aangegeven kan dit per persoon verschillen.

U staat bij EuroClix ingeschreven met één mailadres. Wilt u de email van EuroClix op een ander emailadres ontvangen, wijzig dan deze instelling via deze link. Ook kunt u aangeven over welke onderwerpen u graag mail zou willen ontvangen van EuroClix. EuroClix houdt hiermee rekening in het verzenden van aanbiedingen naar uw mailadres.
Zodra u uzelf inschrijft bij EuroClix kunt u uw interessegebieden opgeven voor het ontvangen van aanbiedingen. EuroClix kan aan de hand van de door u opgegeven interessegebieden u uitnodigen voor onderzoeken of acties. Wanneer u geruime tijd geen email van EuroClix ontvangt adviseren we u om uw interessegebieden te controleren middels de ledenpagina van EuroClix, het is mogelijk dat u uw interessegebieden niet heeft ingevuld.

Een andere verklaring voor het niet ontvangen van de email kan voortkomen uit het feit dat het de email van EuroClix wellicht wordt geblokkeerd door een SPAM filter; hiervoor adviseren we u uw SPAM filter te controleren en/of contact op te nemen met uw provider.

Om uw interessegebieden te bekijken/wijzigen kunt u op deze link klikken.
Nee. Door u aan te melden als deelnemer van het EuroClix-programma, geeft u toestemming aan EuroClix om emails te versturen over onderwerpen die relevant voor u zijn. Daarnaast werkt EuroClix met een dubbel opt-in systeem: u wordt op eigen initiatief lid én dit dient u vervolgens nogmaals te bevestigen. Pas dan bent u lid en pas dan zal EuroClix u emails sturen. Dit doet EuroClix om er zeker van te zijn dat u lid wilt worden en niet ongewenst door iemand anders bent opgegeven als lid van EuroClix.
Kies hieronder de categorie waarin uw vraag valt:
Staat uw vraag er niet bij?

Heeft u na het bekijken van onze FAQ nog een vraag, dan kunt u natuurlijk contact met ons opnemen.