Top 5 veel gestelde vragen

Kies hieronder de gewenste categorie waarin uw vraag valt.

 

Clix (punten) transacties en claims
Voor vragen over transacties waarbij Clix worden bijgeschreven op uw saldo. Als u van mening bent dat Clix ten onrechte nog niet beschikbaar zijn gesteld of dat Clix onterecht op vervallen zijn gezet, dan kunt u hier uw Clix claimen. Clix kunnen overigens 90 dagen lang de status gereserveerd hebben. Hier vindt u ook een overzicht van uw claims en de status daarvan.
Clix transacties | Clix claimen | Status van mijn claim

 

Clix (punten)
Voor vragen over de Clix en/of uw saldo
Clix verdienen | Clix inwisselen | Clix status

 

Lidmaatschap
Voor vragen over uw lidmaatschap of voor vragen wanneer u lid wilt worden
Lidmaatschap

 

Email
Voor vragen over mail die u van EuroClix krijgt
Email

 

LuckyClix/SportClix
Voor vragen over LuckyClix en/of SportClix
LuckyClix/SportClix

 

Vertel ’t een vriend
Voor vragen over het verdienen van Clix met: - Het aanbrengen van nieuwe leden. - Het delen van uw unieke Aanbieder tiplinks, waarbij uw vrienden, die geen lid willen worden van EuroClix, deelnemen aan acties. Leden aanbrengen | Deel en verdien met uw Aanbieder tiplinks

 

Vragenlijsten
Voor vragen over het invullen van vragenlijsten
Vragenlijsten

 

Overig
Voor alle overige vragen die niet in de bovenstaande categorieën vallen
Over EuroClix


 

Staat uw vraag er niet bij?

Heeft u na het bekijken van onze FAQ nog een vraag, dan kunt u natuurlijk contact met ons opnemen.